2014. június 15., vasárnap

Dorama ismertető: You're Beautiful

You're Beautiful

(Kattints ide a többi ismertetőért)

Adatok:
Eredeti cím:미남이시네요 / Minami Shineyo
Egyéb címek: He's Beautiful / You're Handsome
Műfaj: Romantikus,Vígjáték,
Részek száma: 16
Tévécsatorna: SBS
Sugárzási dátum: 2009-10-07 - 2009-11-26
Rendezte: Hong Sung Chang
Forgatókönyvet írta: A Hong testvérek :Hong Jung Eun,Hong Mi Ran


Történet:
Adott egy ikerpár Go Mi Nam (a fiú) és a Go Mi Nyu (a lány). Egy árvaházban nőttek fel, így a lány apácának készül Rómába. A fiút beválogatták az egyik legmenőbb fiúbandába az A.N.Jell-be, de mivel a fiú Amerikában tartózkodik, így a menedzsere felkeresi testvérét azzal a kéréssel, hogy helyettesítse bátyját pár hétig. A lány azonnal nemet mond, majd végül mégis belemegy. Így találkozik a mogorva Hwa Tae Kyunggal, a mindig segítőkész Kang Shin Wooval és a gyerekes Jeremyvel.

Szereplők:


Jang Geun Suk mint Hwa Tae Kyung

Park Shin Hye mint Go Mi Nam/Go Mi Nyu

Jung Yong Hwa (CN.Blue) mint Kang Shin Woo

Lee Hong Ki (FT.Island) mint Jeremy

Uee (After School) mint Yoo He Yi 

Kim In Kwon mint Ma Hoon Yu (Mi Nam menedzsere)

Choi Ran mint Choi Mi Ja (Mi Nam és Mi Nyu nénikéje) 

Kim Sung Ryung mint Mo Hwa Ran

Jung Chan mint Ahn elnök

Choi Soo Eun mint Wang Kko Di (stylist) 

Bae Geu Rin mint Sa Yu Ri (a fanklub elnöke) 

És Jolie (Lee Hong Kivel a szinpadon)


OST


Egy igen vicces parodia a 2pm-es fiúktól itt.

Saját vélemény:
Ez volt a második dorama amit láttam (az első a Boys Over Flowers volt) és mit mondhatnék!? Fantasztikus, elbűvölő, vicces, egy szóban nagyszerű. Voltak kisebb, nagyobb hibák, mint például Park Shin Hye túl lányos alakítása, bár szerintem pont ettől volt annyira szerethető Go Mi Nam szerepe, ugyanis amikor az igazi Go Mi Nam-ot játszotta nagyszerű volt, majd nem tényleg elhittem, hogy férfi. Szerintem a rendezők akartál ilyen lányosra Go Mi Nyu Mi Nam alakítását.
Általában a főszereplőket istenítik a legjobban, nekem mégis Jeremy volt a kedvencem és persze Jolié.

Idézetek
"Ha rosszul érzem magam, vesztek.

Pár emlékezetes pillanat
SPOILER'''
Go Mi Nam: Hwa Tae Kyung... Nyugodj meg
Hwa Tae Kyung: Mi a fenéért kéne úgy viselkednem, mint egy őrültnek?
                         Én nem az a fajta ember vagyok.
                         Én... Én!
                         *hallelujah*
                         Igen, én az a fajta ember vagyok!

Lee Hong Ki itt egy életre belopta magát a szívemben.

Spagetti + só + cukor + ecet = Jeremy arca



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése